Blog
Blog
ضربِ کلیم 52: تسلیم و رضا
November 25, 2022
aadhibaat
ضربِ کلیم کی نظم تسلیم و رضا میں علامہ اقبال نے تسلیم و رضا کی حقیقت واضح کی ہے اور ہمیں اس کے درست مفہوم سے روشناس فرمایا ہے۔
بالِ جبریل 129: لینن (خدا کے حضور میں)
November 16, 2022
aadhibaat
اِس نظم میں علامہ اقبال ڈرامائی اسلوب اخیتار کیا ہے اور لینن کو خدائے ذوالجلال سے مکالمہ کرتے ہوۓ پیش کیا ہے۔ تکنیکی اور فکری سطح پر یہ ایک اہم نظم ہے...
ضربِ کلیم 34: وحی
October 29, 2022
aadhibaat
ضربِ کلیم کی نظم ”وحی“ میں علامہ اقبال نے وحی کی ضرورت عقلاً ثابت کی ہے۔ یہ نظم آپ نے ریاض منزل، بھوپال میں لِکھی۔
ضربِ کلیم 29: تصوّف
October 16, 2022
aadhibaat
ضربِ کلیم میں شامل اِس غیر فانی نظم میں علامہ اقبال نے تصوّف کی حقیقت بیان فرمائی ہے اور نہایت عمیق خیالات ظاہر کیے ہیں۔
ضربِ کلیم 163: غلاموں کے لیے
September 29, 2022
aadhibaat
نظم ”غلاموں کے لیے“ میں علامہ اقبال فرماتے ہیں کہ اگر کسی غلام کو آزادی کی تمنّا ہو تو اُسے چاہیے کہ اپنے اندر ”ذوقِ یقین“ پیدا کرے۔
ضربِ کلیم 79: دین و تعلیم
September 21, 2022
aadhibaat
اِس نظم میں اقبالؔ نے دین اور تعلیم سے متعلق بعض حقائق بیان کیے ہیں اور اِس میں شک نہیں کہ اِن پر غور کرنے سے حکیمِ مشرق کی ژرف نگاہی کا اعتراف کرنا پڑتا...
بالِ جبریل 152: فلسفہ و مذہب
August 19, 2022
aadhibaat
بالِ جبریل کی اس نظم میں علامہ اقبال نے بہت خوبی کے ساتھ فلسفہ و مذہب کے مابین حدِ فاصل کا تجزیہ کیا ہے، جو کہ انتہائی فکر انگیز ہے۔
ضربِ کلیم 35: شِکست
August 12, 2022
aadhibaat
نظم ”شکست“ علامہ اقبال کی ضربِ کلیم میں شامل ہے۔ اِس نظم میں آپ نے مسلمانوں کو شکست کا حقیقی مفہوم سمجھایا ہے۔
بانگِ درا 79: انسان
July 18, 2022
aadhibaat
بانگِ درا کی اِس نظم میں علامہ اقبال نے دیگر مظاہرِ فطرت کے ساتھ انسان کا تقابل کیا ہے اور اُن کے اور انسان کے مابین فرق کو واضح کیا ہے۔
ضربِ کلیم 62: مردِ مُسلمان
June 12, 2022
aadhibaat
نظم مردِ مُسلمان میں علامہ اقبال نے ایک مُسلمان کی پہچان بتائی ہے اور اُس کی بنیادی خوبیاں واضح فرمائی ہیں۔
ضربِ کلیم 10: مُسلمان کا زوال
June 1, 2022
aadhibaat
نظم ”مسلمان کا زوال“ میں علامہ اقبال نے مسلمانوں کو اُن کے زوال کے اصل اسباب سے روشناس فرمایا ہے اور اس کا حل بھی بتایا ہے۔
ضربِ کلیم 6: تن بہ تقدیر
May 23, 2022
aadhibaat
ضربِ کلیم کی نظم ”تن بہ تقدیر“ میں علامہ اقبال نے مسلمانوں کے رہبانہ طرزِ زندگی کو موضوع بنانے کے ساتھ ساتھ اس کے اسباب سے روشناس فرمایا ہے۔
No posts found